چرا کاربران به سایت هایی که با

سئو و به صورت ارگانیک در نتایج ظاهر شدند، اهمیت بیشتری می دهند؟  در این مقاله 2 ویژگی اصلی سئو سایت برای کسب و کار شما را بررسی می کنیم.

1)      سئو همیشگی و رایگان است

رتبه بندی سایت ها در گوگل بر اساس الگوریتم های آن است که سایت ها را بر اساس صلاحیت مرتب می کند. یک بار که شما مقاله ای مفید در سایت منتشر کردید و این مقاله در صفحه اول گوگل قرار گرفت، می توانید از این مقاله ترافیک دائمی به صورت روزانه دریافت کنید.

در این حالت ممکن است ماهانه یا حتی سالانه ترافیک خوبی از همین مقاله منتشر شده بدست آورید بدون این که لازم باشد، هزینه اضافی پرداخت کنید. تنها هزینه ای که در سئو دارید، هزینه مشاوره سئو و هزینه های متخصص سئو است. اما در مقابل اگر بخواهید بدون سئو سایت  ترافیک از گوگل بدست آورید، باید به صورت مستقیم به گوگل هزینه پرداخت کنید.

در این حالت به ازای هر کلیکی که کاربران روی لینک سایت شما می کنند و وارد آن می شوند ( اگر صرفا بازدید کننده باشند و هیچ خریدی هم نکنند یا حتی با شما هم تماس نگیرند) باید هزینه ای پرداخت کنید.  هزینه تبلیغات کلیکی گوگل با توجه به پرداخت ارزی ماهانه عدد بسیار زیادی می شود، که اگر هم لحظه ای پرداختی شما کم باشد، تبلیغ شما نشان داده نخواهد شد.

 

 

2)      جذب بازدیدهای بیشتر نسبت به تبلیغات کلیکی گوگل

اگرچه تبلیغات کلیکی گوگل بالاتر از نتایج ارگانیک گوگل نمایش داده می شود، اما 71.33% درصد از کلیک ها روی نتایجی است که در صفحه نتایج به صورت ارگانینک ظاهر شده اند. به خاطر این که کاربران به الگوریتم های گوگل اعتماد بیشتری دارند، تا سایت هایی که صرفا با پرداخت پول و به صورت موقت نمایش داده شده اند.

خود شما به سایتی اعتماد دارید که با سئو اصولی بعد از گذشت چندین ماه تلاش و فعالیت در رتبه های اول گوگل ظاهر شده، یا سایتی که همین امروز و موقتا با پرداخت پول در رتبه اول گوگل نگه داری شده است!


مشخصات

آخرین جستجو ها